manekin
Informacje

Manekin bieliźniany – sztuka prezentacji asortymentu

Bielizna to bardzo intymna część garderoby. Aby przekonać klientów do jej zakupu, warto odpowiednio ją wyeksponować. Jak to zrobić? Najlepszym rozwiązaniem może okazać się manekin bieliźniany.

​Manekin bieliźniany – czym się odznacza?

Manekin bieliźniany, jak sama nazwa wskazuje, idealnie nadaje się do prezentacji odzieży spodniej. Występuje w formie torsu, dlatego skupia całą uwagę na eksponowanym asortymencie. Do wyboru są różne warianty – zarówno w klasycznej kolorystyce, jak i te bardziej wyraziste. Jednak większość butików korzysta z pierwszej opcji, ponieważ lepiej pokazuje bieliznę. Manekiny bieliźniane w wersji damskiej charakteryzują się wyraźnie zarysowanymi kobiecymi kształtami – posiadają zaokrąglony biust oraz wcięcie w talii. Z kolei manekiny bieliźniane męskie mają zaznaczoną klatkę i są szersze w ramionach. Duże zapotrzebowanie na manekiny sprawiło, że w sklepach znajdziemy też specjalne modele plus size lub ciążowe. Dzięki temu jeszcze lepiej możemy dopasować wariant do charakterystyki dostępnego asortymentu.

​Jak wykorzystać manekina bieliźnianego do ekspozycji towaru?

Nie ma wątpliwości co do tego, że manekin bieliźniany to niezbędny element wyposażenia sklepów oferujących biustonosze. Przede wszystkim lepiej prezentuje ubrania, uwodząc klientów wyjątkowymi kolorami i krojami. W butikach z odzieżą spodnią można śmiało postawić manekina bieliźnianego na wystawie. Nie tylko przyciągnie uwagę przechodniów, ale też da możliwość subtelnego obwieszczenia, że w sklepie znajduje się nowy towar. Dzięki dostępności tego typu manekinów w internecie, właściciele butików mogą szybko i bez wychodzenia z domu nabyć to niezbędne do promocji akcesorium. Firmy takie jak https://sklep.moremannequins.pl/ oferują różnorodne warianty manekinów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Personel butiku musi tylko pamiętać, by regularnie zmieniać stylizacje manekinów bieliźnianych. To zwiększy prawdopodobieństwo, że klienci zainteresują się asortymentem i chętniej odwiedzą lokal. Czasem wystarczy niewiele, by zaplanować skuteczną promocję.